Blogger templates


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, August 20, 2011

FINAL DA AROUND D CORNER????????!!!!

huwaaa...xsangka...
pejam celik..pejam celik..
exam final da tiba kembali!!!!
xsedo! hhuhuuhuu..
well...nk kata prepare 100%..
tipu la kan...
aku ni bukan oways hadap sgt buku..
muka buku ade arh..
grr...(kata nk dekan sem ni)...
hancus!
hmm..kata2 tu bila leyh jd tah??
adeyh...takpe2....

''its never too late untill its really too late.."

hehe...punya nak bg semangat ha!
ngaa..

i'll have to work harder i guess...
(sapeh suh main2 sgt!! xsedo2 agy??)

ni ar akibatnya law lalai...
huhu...adeq2..jangan la ikot pangai akak ek??
1 month b4 exam final bru berGEDIK nk study..
huhu..senghal kan??? 
well..itula aku..
law xsenghal bkn aku ar tu..
tu hantu aku~~ wakakaka..

**maaf laa jd gila sket..
almaklumlah..final da dekat..
tido pown..kadang tdo..kadang xtdo...
study punya pasal..hehe

moral of d story morey ni
>>jgn la kowang study lambat2...kang JEM =.=" 
..haha..law time awal2 sem jgn dok kata :

"alaa..awal lg...bulan ni main dlu arh..bulan depan bru seyes study balik..."

haaa...DO NOT!! I REPEAT DO NOT EVER SET YOUR MIND LIKE THAT!!! 

sebab t memang kowang akan lalai sampai la nak dekat final..
time tu baru sedo..haha...
(cakap macam berpengalaman je an?? hehe) 

memang pown...
aku punya pengalaman arh..
tp aku sedo awal sket..
ada masa agy..
just kena TERLEBEY STRUGGLE la...hehe..

ngee SENYOM BULAT!! :)~

CHAIYOK CHAIYOK!!! 
AKU LEYH WAT EXAM NI!!
HUHAAA~~~

0 comments:

Post a Comment


bergambar kat lam bus..ngee law igt2 balik..tym ni aku ngah sedayh kowt..tu mata bengkak semacam..bru lepas nanges daa..huhu tp sempat lak amik gambar..sengal tol an!!??

Template by:

Free Blog Templates