Blogger templates


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 1, 2011

tahpape....

haiii!! ehehe..macam entry y dolu2..
aku ada post something sal kecewa kan..
ekhem..kecewa tu..bukannya aku y gegeh nk kt owang tu aw..
(aku x kapel aw..tp husband-to-be prasan sndiri tu)
uhuhuhu...beria-ria nak kat aku then...bubye without any words tros lesap..
ahaha..after gado(kechik) ngn dia..(padahal bkn nye couple pown)
he seems marah gila kt aku or boleyh dikatakan serabut la...
maybe ngn keje?? or sbb aku xnak kawen ngn dia??? 
(or aku y bengang sbb dia kata aku pentingkan diri sendiri??)
lol..xtaw la...aku bukannya pk sal couple2 ni agy n apatah agy kawen..
hooooo~~ minx la jgn smpai dulu..perjalanan still jauh daaa...
study lom abes da nk KAWEN??
no way!!! biar kakak aku kawen dulu la...slagi dia xkawen...aku lagi la xmo kawen!
ahakk??? well....after dia da tiada kat lam dunia aku..maka..
aku pown relaxx..tanpa gangguan jap..then..
tetiba sangkut lak ngn ARMY..(xkapel k)aku tanakk!! ahaha
biar la org tu nak..tp aku x ready....huhu..maaf la...
ngeee..time aku suka kt orang...sume pakat bg aku saket aty..
so skunk owang nk kat aku..aku nak wat bodo...
huhu xnak dah terjerat dalam fenomena y berLOVE2 ni...
goli den!!


ehehe..actually tajuk atas aku memang xde idea nk boh pe..so aku boh la tahpape..ahaha...sesuai la gak ngn apa y aku tulis ni(tulis tahpape) hehe...

0 comments:

Post a Comment


bergambar kat lam bus..ngee law igt2 balik..tym ni aku ngah sedayh kowt..tu mata bengkak semacam..bru lepas nanges daa..huhu tp sempat lak amik gambar..sengal tol an!!??

Template by:

Free Blog Templates