Blogger templates


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, June 30, 2011

zaman kesakitan??

sem ni ya Allah memang sangat la seksa....macam2 dugaan yang menimpa aku...masalah aku start akhir minggu lepas...first masalah kawan2 yang berpecah belah..masing2 dah bwak haluan masing2....yang tinggal ngan aku skunk hanyalah Cik Ct Naquyah...aku memang banyak terhutang budi ngan Ct sebab dia sentiasa ada di sisi aku time susah n senang...then masalah subject lak...(macam mana la aku leyh lalai aku x g letak group lam subject account???? kan skunk aku da merana account pown xleyh amik..marketing pown xleyh amik(sebab dah drop semata mata nk add account..almaklumlah aku kan kene repeat account!! )..sakit kepala pk~~) lepas tu tarikh keramat aku!!! --> aku kene saman !!! huhu aku ingat lagi malam tu tarikh 28/6/2011...aku kene saman sebab xdak lesen...ngaa...tapi nasib baik dia x sita moto law x apalah aku nak jawab kat kawan aku tu...adoi.... :( then masalah aku lagi bertambah lepas beg duit aku lak hilag pada hari yang aku nak balik langkawi...dalam masa seminggu benda ni jadi kat aku...memang sanagt lah tekanan jiwa...tapi aku hanya boleh bersabar je la...Aku taw dugaan ni ada hikmah....tapi dalam banyak2 masalah aku...masalah kewangan la paling banyak menyumbang kesakitan kat otak aku ni ha....adoi...peant , pening n sangat tertekan taw x sem ni???? huhu..tapi xpew..asalkan kuarga aku ,kawan baik aku n Ct ada kat sisi aku..aku tabah menghadapi dugaan ni....insya'allah...

0 comments:

Post a Comment


bergambar kat lam bus..ngee law igt2 balik..tym ni aku ngah sedayh kowt..tu mata bengkak semacam..bru lepas nanges daa..huhu tp sempat lak amik gambar..sengal tol an!!??

Template by:

Free Blog Templates