Blogger templates


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, July 3, 2011

AkU PeNiNg

aku seyes x paham la ngan perangai orang....
kadang2 kesalahan tu memang la ada yang kite wat tapi...
keputusan tu bukan terletak pada diri masing2 ke?? 
bukan ke diberi pilihan?????
kenapa perlu salahkan orang lain?????
benda ni pun ada punca dari diri sendiri gak kan......
menyampah tol....ap perlu wat....dah memang ada orang macam ni....
wat bodo je la...WAN SALMI FAIZAH oi....
law nak jaga aty sume orang pown memang x mampu kan...
ko dok senyap2 suda...xyah nak jga aty orang sangat ...
wat penat je....
bak kata kak ana...
kite ni x sempurna untuk nak puaskan aty manusia ni...
kita x kenal aty sebenar seseorang itu..jadi...
kuatkan la diri nak survive sebab family jaoh..bukan dekat
(actually boleyh dikatakan dekat la sbb langkawi je pown..)
huuhuhu
sakit kepala aku pikir..
k la..aku chaw lu..dah fenin sgt da ni..dah la demam..huhuhu
k ar chaw!!!

2 comments:

mr**D said...

sht ja tgk...ahahah...besa laa..hati owg mana leh kita puaskan smua...smua da hati n fkiran berlainan....nk puaskan hati dowg..ssmpi bler2 pon xdpot....

Cik Wan Salmi Faizah said...

ngee...aku demam la....nmpak j sihat....ngee..tgk badan ar..hahaha...betul3..aku sokong ko..smpai bler2 pown x buleyh nk puaskan aty owg...

Post a Comment


bergambar kat lam bus..ngee law igt2 balik..tym ni aku ngah sedayh kowt..tu mata bengkak semacam..bru lepas nanges daa..huhu tp sempat lak amik gambar..sengal tol an!!??

Template by:

Free Blog Templates