Blogger templates


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 25, 2011

ConFuSed

what is really happenin' over here...
huhu ta faham... 
fenin kefala.
my head really had bad headache right now..
adoii.....


cant think normal...
da jadi gilo da haa...
hurm...fb da tutup..hurm...
masalah dunia..geezzzz...
tutup pown sebab ada owang suh..
(aku pown ikot jelaaaaa...)
ikot??? aku ikot???  
hurm pelik an aku dengar ckap owg uh..
hurm....(sshhhh) cant tell..
actually aku pown tataw ape yang aku da karut ni..
otak pown da biol..
so entry aku pown jd biol....
disebabkan penulisan aku y sangat 'fenin kefale'
huhuhu....no words can describe my condition right now...
apela kene kan????
hurm...sambil minum air teh ais..
aku taip entry ni...huhu sedaaap..
(aish..apa kene mengena ngn teh ais lak ni??? ouh fenin2)
huuhuuhuu..kecian pada para2 pembaca...
tengok penulisan aku jea da leyh jadi biol plus fenin...
huhu xpe2 jgn wisau...
aku ada pengubatnya...
kowang g je kat negeri perak...
pastu kowang cari hotel 
"tanjung Rambutan"
kowang check in jea hotel tu...
pasti kowang ase sume biol2 tu hilang..
hehehe kat cni kowang dapat layanan 1st klaz agy....
ngeee....

(sowie banyak ngarut kat cni....aku pown da penin da ngan apa yangg aku cube sampaikan...haha..masala2..)
(hadoi!)

0 comments:

Post a Comment


bergambar kat lam bus..ngee law igt2 balik..tym ni aku ngah sedayh kowt..tu mata bengkak semacam..bru lepas nanges daa..huhu tp sempat lak amik gambar..sengal tol an!!??

Template by:

Free Blog Templates