Blogger templates


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 25, 2011

Pening Kepala dengAn Test Lhaaaa....

fuhh..minggu ni and minggu depan ada jeh test....
huhu..ready nye x agy ni haa...  =.="
gena nak wat tahh????
malam ni test CSC..hambek ko!!! sampai chap 8...
nak jawab apeh test malam karang???
gigit la jari sampai menggerutu lah aku..
stakat volatile,non volatile , memory n users tu xpe gak..
yang bahagian lain tu...
hurm...jawabnye aku main snuker la time test tu kang..
wuahuawaaaa....
(gilo x sudaa...)
heheh...  =p


sok pagi lak test CTU.... @.@
ha ni agy satu..nak wat karangan...
memang aku wat karangan citer jalan salah la nanti la kann???
hurm...apela nak jadi...
yang ustaz pown...awat x gtaw tahun depan je kata nak test esokk???
hampeeeeehhhh....
mau terkejut satu klas dengar kata sok ada test..tetiba jehh..
ngaaa...fenin2...
well..fenin2pown xleyh nak wat pa gak an..
benda tu akan jadi gak sok..
nak tak nak kene gak la berdepan ye dak???  
(aiseyh...ni lebih pada pujuk diri aku sendiri ni.hhhohohooh)


khamis malam lak...
ada agy test!
test geography lak uh.....
wahh..aku memang sukerr!!
north,south,west europe....plus mexico and the carribean...
hahahha...pergh..sikit punya gila arhh..
(pusing 360 darjah da ha kepala aku ni)
ngee....ngeri tol la ngan test2 ni....
next week lak...grr..test hape agy????
come on bring it on???
aku ready je......(dalam kata lain)
>>>>msuk hospital tg rambutan..ngeeee
(sebab overdose...xtdo malam n betapa depan buku y tebal lagi maha besaaaaaauu!!! )
ngeee....


PERHATIAN :
segala penyataan yang dibuat di atas tidak ada 
kena mengena  sama ada dengan yang dah mati ataupun yang masih hidup..
ni sume citer sal aku yang xhabes2 jadi biol and xbetol...
law xsuka sila bagi komen....
law menyampah sila get out faster dari blog ini..
takut t virus kat kepala! ngeee   =P

0 comments:

Post a Comment


bergambar kat lam bus..ngee law igt2 balik..tym ni aku ngah sedayh kowt..tu mata bengkak semacam..bru lepas nanges daa..huhu tp sempat lak amik gambar..sengal tol an!!??

Template by:

Free Blog Templates